söndag 7 mars 2010

INSPIRATION/COLLAGE

SPRING SUMMER, COLLAGE BY ME.
SPRING SUMMER, COLLAGE BY ME.

Så här vill jag se ut i sommar!
Väskan och tröjan från Lindex respektive Monki (tröjan med bakrund) har redan varit i butik, ångrar grovt att jag inte köpte. Är på jakt efter en svart väska i läder (helst ryggsäcks modell, vad hade inte passat bättre än Lindex's Wang inspirerade? Dessutom älskar jag creame färgade tröjor, 75% av min garderob, och drapperingar.) Cheap Monday & Weekday (alla toppar + jackor) får in en massa fint till våren. Vill ha allting har en grej för fransar, batik och mörkgröna parkas. Scorett skorna är mina älsklingar. En lax för mycket kostar de för mig. Men de är så sjukt snygga. Sedan ringar. Har ett par flitigt använda hemma, men vill ha mer. Stora, guld & silver, med stenar, utan stenar. Jo fler och större destu bättre. Stora halsband, halsbandet på bilden är från en blog (minns ej namnet?) och är från H&M, 199:- Inte sett det i butik, men ska spanna nästa runda på stan. Längst till vänster är Carloline Blomst. Letar efter liknande skinnjacka, fast för en billigare peng än hennes Balenciaga. Har i en evighet (förgäves) väntat på att mitt hår ska växa så att det kan vara i en likadan wang frilla.

Catwalk bilderna är Carin W's höst och Cheap Monday.

Inga kommentarer: