torsdag 4 mars 2010

Snart helg

Tänkte ta tillfälle att skriva lite, nu när pappa har satt på datorn (orkar själv aldrig göra det, jag kan fastna vid datorn flera timmar.) Blir förvirrad för han har typ två datorer (en vanlig och en laptop) och 3 dator mussar.

Tror jag håller på att bli sjuk, har den där känslan just innan man blir sjuk, man är trött hela tiden.
Eller så har jag varit trött ett par veckor.

Städade rummet nyss, ska sen flytta på alla mina kläder som jag slänger runt här i hemmet. Ska jobba under helgen, så blir med tvång kvar hemma. Måste passa en liten hund och får rätt okej betalt för det.
Har valt ut kläder för imorgon, röd kofta och vit top med spets.

Påbörjade ett projekt idag med Malin i ett ämne, vill inte avslöja något men kan visa bilder när det är klart.

Måste verkligen plugga glosor nu. idiot, har sagt åt mig det flera timmar. tidsoptimist.

Inga kommentarer: